آخرین مقاله ای که در سایت کاماپرس منتشر شده است. راهاندازی یک کسبوکار کوچک نیازمند بررسی یکسری عوامل نیازمندی بازار و همچنین هماهنگی بین تبلیغات و بودجه خود میباشد. اما به این معنی نیست که نباید هزینه زیادی برای تبلیغات و محصولات چاپی انجام داد. اطلاعرسانی درباره شرکت یا محصولات کسب و کار خود ممکن است هزینه داشته باشد، اما نیازی نیست که بودجه خودتان را خالی بکنید. ما پنج ایده تبلیغاتی چاپی در قالب مقاله محصولات چابی جذاب برای مشاغل کوچک برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم با مطاله این مقاله محصولات چابی جذاب برای مشاغل کوچک از امروز تبلیغات خودتان شروع کنید، البته این مقاله هم برای مشاغل کوچک مناسب می باشد و هم برای کسب و کارهایی که از تبلیغات فعلی خود نتیجه ای نگرفته اند بسیار مناسب می باشد. ما در چاپ نفیس بر این باور هستیم با خواندن این مقاله محصولات چابی جذاب برای مشاغل کوچک به نتایج خوبی برسید.
همه میدانند که بازاریابی ابزاری عالی برای افزایش فروش و افزایش آگاهی از برند در بین مشتریان بالقوه است. افزایش فروش شما بخش مهمی از تجارت تان را تشکیل میدهد، چه تازه کار خود را شروع کرده باشید و چه یک تجارت جاافتاده و سوداور داشته باشید.
مهم نیست که چه نوع بازاریابی را انتخاب می کنید ، چراکه ناگزیر هستید برای افزایش فروش خود و انجام تبلیغات موثر مقداری پول هزینه کنید. روشهای مختلفی برای بازاریابی کسب و کارتان وجود دارد. انواع تبلیغات ممکن است در اشکال چاپی، آنلاین یا از طریق تعاریف دهان به دهان انجام شوند.
مشتریان خود را با چاپ بروشور و یا تراکت در جریان بگذارید و از قبل از رویدادهای آینده مانند راه اندازی محصول جدید، مهمانی ها یا رویدادهای فروش اطلاع رسانی بکنید. چاپ بروشور ارزان خود را با یک عنوان جذاب یا عنوان رویداد جذاب طراحی بکنید و به یک یا دو عکس بسنده بکنید تا مردم را درگیر بیان نکته اصلی طراحی خود بکنید. بروشورهای شما می توانند به عنوان مجوز ورود در آن رویداد مهم باشد.فقط مطمئن شوید که به وضوح نوشته شده باشد که آنها باید بروشور تبلیغاتی را با خود در آن روز بیاورند.
یکی دیگر از تبلیغات جذابی که مشاغل کوچک می توانند از آن بهره بگیریند چاپ اتیکت آویز و یا چاپ تگ نشان کتاب می باشد که یک ابزار بشدت کاربردی و ابزار تبلیغاتی بسیار مناسب برای شرکت های کوچک بخصوص انتشاراتی ها و مراکز فرهنگی بشدت بسیار مفید می باشد. شما می توانید اسم و برند سازمان خودتان را در قالب تگ آویز و لباس فروش ها برند خودشان را در قالب چاپ تگ لباس به مشتریان عرضه بکند.
ورق زدن صفحات یک کاتالوگ با طراحی زیبا به طرز عجیبی رضایت بخش است، به خصوص زمانی که صفحات براق و رنگارنگ باشند. مشتریان خود را با چاپ کتابچه های جذاب به سفرهای شگفت انگیز ببرید و ذهن آنها را با کارهای خود درگیر بکنید. اگر بتوانید یکسری کاتالوگ های ارزان قیمت را به چاپ برسانید می توانید به یکسری از ویزیتور ها و یا همکارهایی که با شما مدام کار می کنند این کاتالوگ ها در اختیار آنها قرار بدهید.
چاپ برچسب و لیبل قطعاً مقرون به صرفه تر هستند چراکه با هزینه کمی تولید می شوند و می توانند اطلاعات و ادرس شما را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهند. از آنجا که برچسب ها می توانند در اشکال، رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلفی به بازار عرضه شوند ، می توانند راهی برای بیان شرکت شما به شیوه ای منحصربفرد باشند. گذشته از همه این مزایا، برچسب ها کاملاً مفید هستند و فضای زیادی را نیز همانند بروشورها و دفترچه ها اشغال نمی کنند، بنابراین می توانید آنها را در هر مکانی با خود ببرید.
کارت های ویزیت یکی از قدیمی ترین راه ها برای معرفی مشاغل و کسب و کارها به مردم هستند. سرمایه گذاری برروی کارت های ویزیت یک سرمایه گذاری معقول است زیرا باعث افزایش قابلیت اطمینان و اعتماد شما در بین مشتریان خواهد شد. داشتن کارت ویزیت می تواند تجارت شما را حرفه ای تر جلوه دهد. علاوه بر این، کارت ویزیت یک راه حل مناسب است که باعث می شود مشتری کسب و کار شما را به یاد بیاورد.
ما در درک می کنیم که پیمایش در نرم افزارهای طراحی و چاپگرها می تواند کمی سخت باشد. ما در چاپ نفیس به شما کمک می کنیم تا بهترین مواد بازاریابی را تهیه کنید و در عین حال با بودجه کم نهایت بازاریابی را برای کسب و کار خود داشته باشید.
میتوانید انواع کاغذ و مقوای باکیفیت را از میان مجموعهای از کاغذهای متنوع یکی را برای خود انتخاب کنید، و همچنین میتوانید برروی آنها سلفون و یا لمینت مات و براق بکشید.
برای طراحی می توانید از قالب های آماده در سایت های مختلف استفاده و دانلود و سپس طراحی بکنید.تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک طرح از پیش ساخته را انتخاب کنید و آن را مطابق با طرح خود تغییر دهید. همچنین می توانید فایل خود را در وب سایت چاپ نفیس ما آپلود کرده و مطابق با مشخصات خود چاپ بزنید.
شما می توانید محصولات چاپی خود را در تیراژهای مختلف به چاپ برسانید و طرح های خود را در سایز و اندازه های مختلف به چاپ برسانید.
شما در هریک از این مراحل اگر به مشکل و نیاز به راهنمایی داشه باشید به راحتی می توانید با همکاران ما در چاپ نفیس با شماره ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ تماس بگیرید و هر سوال و راهنمایی که داشتید از همکاران من بپرسید.
امیدوار هستیم مقاله محصولات چابی جذاب برای مشاغل کوچک برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله محصولات چابی جذاب برای مشاغل کوچک برنده باشید و بتوانید با روش های ساده ای که برای شما بیان شد سازمان برند خودتان را تبلیغ بکنید.
آخرین مقاله ای که در سایت مجله جیات خلوت منتشر شده است. قبل از شروع به طراحی باید یکسری اطلاعات ضروری مانند مکان و اندازه مورد نظر چاپ تراکت خود یکسری اطلاعاتی را باید جمع آوری کنید. درک مکان نمایش پوستر و ابعاد آن به شما این امکان را می دهد که طرح خود را مطابق با آن طراحی کنید. به یاد داشته باشید که طراحی یک تراکت یا بروشور در سایز بزرگ نیازمند یک طراحی متناسب و چشم نواز است و طراحی خودتان را باید متناسب با آن انجام بدهید.
علاوه بر این، شرایط نوری اطراف طراحی تراکت خودتان را نیز در نظر بگیرید، زیرا نور طبیعی، مناطق تاریک و نور مصنوعی بشدت میتواند بر ظاهر طراحی شما تأثیر بگذارد. تحقیقات کاملی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی شما با الزامات خاص مطابقت دارد و نتیجه موثرتری را به همراه دارد.
اگرچه ممکن است استفاده از فونتهای متعدد برای پر کردن فضا در طراحی وسوسهانگیز باشد، اما بهتر است از حجم زیاد نوشته ها خودداری کنید و انتخاب فونت خود را به حداقل برسانید. سعی کنید بیش از سه فونت مختلف در چاپ بروشور و یا حتی در چاپ سربرگ خود استفاده نکنید. برای عناوین تاثیرگذار یک فونت نمایشی، برای محتوای خوانا یک فونت متنی و شاید یک فونت اضافی برای تنوع یا عناصر طراحی خاص انتخاب کنید. به جای وقت گذاشتن برروی فونت های مختلف روی اندازه فونت و رنگ فونت بیشتر وقت بگذارید.
برای اطمینان از اینکه تراکت تبلیغاتی شما در دیده شدن و جلب توجه موثر است، میزان دید آن را از فواصل دید مختلف ارزیابی کنید. یک طراحی موفق باید بتواند بینندگان را صرف نظر از نزدیکی آنها به تراکت جذب کند.
سلسله مراتب اطلاعات در طراحی تراکت شما ارتباط نزدیکی با فواصل دید که قبلا ذکر شد را دارد. اهمیت هر یک از اطلاعات را به دقت در نظر بگیرید و بر اساس آن اولویت بندی کنید. به طور معمول، عنوان به عنوان بزرگترین و برجسته ترین عنصر در مرکز قرار می گیرد. اطلاعات ثانویه، مانند تاریخ ها و جزئیات، باید در اندازه متوسط نمایش داده شوند.
در نهایت، اطلاعات کمتر مهم، از جمله قوانین مسابقه یا جزئیات اضافی، را می توان به کوچکترین متن منتقل کرد و در مناطق کمتر برجسته قرار داد. بسیار مهم است که تمام محتوای لازم را از قبل آماده کنید تا بتوانید به طور استراتژیک برای قرار دادن عناصر متن و طراحی در سراسر پوستر برنامه ریزی کنید.
بیشتر بخوانید:
برای اینکه پوستر شما تاثیرگذار و ماندگار باشد باید دارای عناصر به یاد ماندنی باشد که توجه بینندگان را به خود جلب کند. اجزایی را در نظر بگیرید که به راحتی به خاطر سپرده می شوند، مانند تصاویر قدرتمند یا قرعه کشی و… در میان این عناصر، تصویرسازی بسیار مؤثر است. به عنوان مثال، اگر در حال طراحی پوستری برای یک گروه هستید، قرار دادن عکسی از خود گروه احتمالاً به یاد ماندنی تر از استفاده از متن و پس زمینه انتزاعی خواهد بود. مخاطبان خود را با تصاویر توجیه بکنید و آنها را با مجموعه خود از نظر عاطفی درگیر کنید تا تأثیری ماندگار بر جای بگذارید.
با پیروی از این پنج نکته، می توانید مهارت های طراحی تراکت یا چاپ بروشور خود را افزایش دهید و تراکت های بصری جذاب و تاثیرگذاری را ایجاد کنید که پیام شما را به طور موثر به مخاطب منتقل می کند.
ما در چاپ نفیس به شما کمک می کنیم که از همین امروز طراحی تراکت خودتان را سفارشی کنید. برای درک بهتر در خصوص اصول طراحی تراکت می توانید مقالات ما را در سایت چاپ نفیس مطالعه بفرمایید تا به درک بیشتر در این زمینه برسید. امیدوار هستیم مقاله چندین راهکار جذاب برای چاپ تراکت در چاپ نفیس برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.
ما در چاپ نفیس سعی کردیم پاسخگو تمام سوالات شما مشتریان عزیز باشیم این پاسخگویی می تواند به شیوه جوابگویی در واتساب، تلگرام و تلفنی باشد که در همه این موارد در ساعت کاری شرکت ارائه بهترین خدمات به شیوه آنلاین خواهیم بود. امیدوار هستیم برای شما عزیزان یک تجربه بسیار خوبی ارائه بدهیم که برای همیشه در خاطرات شما خرید اینترنتی از چاپ نفیس برای شما به یادگار بماند.
ما همواره در مجموعه چاپ نفیس تلاش داریم که بهترین پاسخگویی کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
برای ارائه سفارشات میتوانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وبسایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.
با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بیصبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ نفیس میباشیم.
آخرین مقاله که در حیاط خلوت منتشر شده است درباره این هستش که چه بکنیم کارت ویزیت ما خاص بشود مطالبی را در این خصوص در این مقاله برای شما بیان شده است. اگر شما یک کسب و کار یک نفره و یا یک شرکت بزرگ تجاری داشته باشید، داشتن طراحی کارت ویزیت زیبا و جذاب یک امر بسیار ضروری می باشد. علیرغم زندگی در دنیای دیجیتالی این مستطیل های کوچک ( کارت ویزیت ) هنوز هم بسیار پررنگ و کاربردی می باشد.ما در مقاله چه بکنیم کارت ویزیت ما خاص بشود که توسط تیم چاپ نفیس ارائه شده است بصورت گام به گام برای شما بیان میکنیم.
ما بهسرعت به شلوغترین فصل فروش سال نزدیک میشویم، معرفی و حفظ برند شما باید همیشه در الویت قرار بگیرد. اما سوال اصلی این است که آیا طراحی کارت های ویزیت شما از جذابیت خاص خودش برخوردار است یا نه؟
وقتی صحبت از طراحی کارت ویزیت می شود، باید به چیزهای زیادی فکر کرد. از کاغذی که قرار است روی آن چاپ گرفته بشود تا انتخاب سایز و روکشهای کارت ویزیت همه اش با هم متفاوت است.
ما در این مقاله قصد داریم خلاقیت های مختلف در طراحی کارت ویزیت را برای شما بیان بکنیم.
برای جلب توجه کردن بخشی از کارت ویزیت چندین روش وجود دارد شما می توانید بخشی از کارت ویزیت خودتان را طلاکوب و یا بخشیش رو بصورت موضعی براقش بکنید این کار سبب جلب توجه مخاطبین شما به یک قسمت از کارت ویزیت می شود و جذابیت کارت ویزیت شما رو روز به روز بیشتر می کند.
چاپ کارت ویزیت مستطیلی کلاسیک جایگاه ویژه ای در قلب ما دارد، اما اگر به دنبال یکسری تغییرات اساسی در طراحی برند خود هستید انتخاب کارت ویزیت برش خاص یک سنت شکنی خاص و زیبا می باشد. شما می توانید از کارت ویزیت های سنتی دور گرد و مربعی به یک شکل خاصی در سایز و ابعاد خاصی برسید.
با لمس یک کارت ویزیت خاص و زیبا تمام حس ها را به مشتری منتقل می کنید. برای مثال استفاده از کارت ویزیت مخملی برای پارچه فروش ها چرم فروش ها ، فرش فروش ها و … بسیار جذاب می باشد. جنس کتان بخاطر بافت هایی که دارد حس بسیار خوبی به مخاطب منتقل می کند. استفاده از کاغذهای عطری و بسیار موارد دیگر وجود دارد که می تواند در انتقال حس زیبا به مخاطب کمک بکند.
شما در طراحی کارت ویزیت خود می توانید از آن بصورت دو منظوره استفاده بکنید. ما چند نمونه طراحی دو منظوره برای شما بیان میکنیم. برای مثال می توانید شما یک روی کارت ویزیت را مشخصات شخصی و برند خود را بنویسید و سمت دیگر آن را تقویم به کار ببرید. برای دفاتر مشاوره و مطب ها می توانید در یک سمت مشخصات دفتر و برند خود باشد و سمت دیگر قسمت نوبت دهی باشد. شما با این کار علاوه بر تبلیغات برند خود کارت ویزیت را کارآمد و سبب ماندگاری بیشتر آن میکنید.
آیا آمادهاید تا چاپ کارت ویزیت فوری خود با مد روز تغییر بدهید؟ سعی کنید از مد روز عقب نمانید و همیشه از روز جلو باشید با طراحی کارت ویزیت شما برای همیشه منحصر به فرد خواهید بود. ما در چاپ نفیس و در مقالات مختلف از جمله نکات کلیدی طراحی کارت ویزیت که در خصوص نحوه طراحی کارت ویزیت به آن اشاره کردیم مطالب متنوعی برای شما بیان کردیم.
در این مقاله چه بکنیم کارت ویزیت ما خاص بشود به بخشی از مواردی که ممکن است در زیبا و خاص تر شدن کارت ویزیت کمک می کند برای شما بیان کردیم البته موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد ولی به طور کلی ما در این مقاله ایده های جذاب برای چاپ کارت ویزیت ارزان بصورت تیتروار موارد رو بیان کردیم برای مثال در بخش برش خاص شما دنیایی از طراحی می توانید براساس کسب و کار خود طراحی و چاپ بکنید. برای مثال کتاب قانون برای کارهای وکالت ، برش نان برای مشاغل نانوایی ، برش پیتزا برای پیتزافروشی و بسیار موارد دیگری وجود دارد که در این بخش می توان توضیحاتی را ارائه داد. در بخش های دیگر همین توضیحات وجود دارد که ما بصورت تیتروار برای شما بیان کردیم.
آخرین مقاله ای که در سایت همیار سوشال منتشر شده است. موراد تبلیغاتی و بازاریابی برای شب عید بسیار وجود دارد و بسیاری از شرکت ها به گفته خودشان کل سال را کار میکنند تا شب عید بتوانند یکم درآمد کسب بکنند. در نتیجه ما قصد داریم در این مقاله برای شب عید به چه شیوه ای تبلیغات بکنیم در چاپ نفیس شیوه های مختلف تبلیغات و بازاریابی را برای شما بیان بکنیم. استفاده از بازاریابی شبکههای اجتماعی یکی از سادهترین روشها برای اجرای کمپین بازاریابی عید نوروز است. کاربران ایرانی هر روز ساعت زیادی را در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و لینکدین صرف میکنند. به طور مثال میتوانید کمپین خود را با اینستاگرام شروع کنید و سپس به شبکههای اجتماعی دیگر و در نهایت به شیوه تبلیغات چاپی ادامه دهید.
عید نوروز یکی از بهترین زمان ها برای کسب درآمد برای بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ می باشد. در ایام عید مردم ایران فرا رسیدن سال نو را جشن میگیرند. از آنجایی که فضای عید پر از دیدوبازدید و هدیه دادن و هدیه گرفتن است، سالهای زیادی است که کسبوکارها با اجرای کمپین تبلیغاتی عید نوروز، از سال نو به عنوان فرصتی برای افزایش فروش و ارتباط بیشتر با مشتری استفاده میکنند.
در دنیای مدرن امروزی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط آسان است که بازاریابی چاپی خودشان را شروع بکنند. اما اگر می خواهید از سایر رقبا در زمان شب عید جلوتر باشید باید تبلیغات و برند سازی خودتان را از ماه ها قبل شروع بکنید.
تبلیغات چاپی مهم است و هنوز هم بسیار موثر است. ۸۲ درصد از مصرف کنندگان در هنگام تصمیم گیری خرید، به تبلیغات چاپی اعتماد بیشتری دارند. ۷۷ درصد می گویند که تراکت تبلیغاتی ، بنر و بیلبورد و بسیاری موارد چاپی باعث جذب پذیری بیشتری می شوند. امیدوار هستیم با مطالعه این مقاله و با بررسی مواد چاپی مختلف یک شیوه بازاریابی پیشرفته و بروز برای خودتان ایجاد بکنید.
یکسری متدهای عمومی و جذاب برای جذب مشتری در طراحی های چاپی شما وجود دارد که می توانید آنها را رعایت بکنید برای مثال واقعا برای مشتری چه چیزی میتواند به اندازهی یک کد تخفیف جذاب باشد؟ با در نظر گرفتن یک کد تخفیف مناسب برای مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه خود میتوانید درآمد حاصل از فروشتان را تا چند برابر افزایش دهید. به طور کلی با استفاده از درج کد تخفیف به هر میزانی که فکرش را میکنید برای جذب پذیری مخاطب خود در طراحی های خود حتما استفاده بکنید.
البته بهتر است برای کد تخفیف منتظر ایام خاصی مثل عید نمانید و از فرصتهای مختلف برای جذب مشتریان استفاده کنید.
ما در ادامه مقاله برای شب عید به چه شیوه ای تبلیغات بکنیم در چاپ نفیس به بخشی از این موارد چاپی ارزشمند و مفید و جذب پذیر اشاره میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و تا انتها با ما همراه باشید.
روش اول ) بروشور یا تراکت تبلیغاتی
بروشورها و تراکت های تبلیغاتی یکی از پرکاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی برای افزایش آگاهی از برند هستند. اگر در حال تبلیغ پیشنهادات ویژه، رویدادهای آینده، محصولات یا خدمات هستید، بازاریابی تراکت و بروشور تنها چیزی است که برای انتشار این خبر به آن نیاز دارید زیرا هم شما می توانید یک چاپ تراکت فوری و هم چاپ بروشور ارزان قیمت را داشته باشید. آنها معمولاً ساده ساخته می شوند، اما اطلاعات ارزشمندی را برای ترغیب افراد به خرید حمل می کنند. بروشورها همچنین به شما امکان می دهند مشوق هایی مانند کوپن و بن تخفیف را ضمیمه کنید. بهعلاوه، افزودن کدهای QR به آگهیهای خود، بسیاری از مطالبی که در تراکت خود نتوانستید جا بدهید در قالب کدهای QR بگنجانید.
برای جذب مشتری فقط داشتن بروشور و یا تراکت کفایت نمی کند بلکه طراحی زیبا و خارق العاده هستش که مشتری را جذب خودش می کند ما در گروه هنری چاپ نفیس این قابلیت را داریم شما را در این راه کمک بدهیم.
روش دوم ) کارت ویزیت
کارت ویزیت ها ممکن است کوچک و قدیمی باشند، اما ضروری هستند. این کارت ها نمایش ملموس و بصری برند شما هستند. آنها همچنین اطلاعات ضروری را حمل می کنند تا مشتریان بالقوه شما به راحتی بتوانند در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کنند. با چاپ کارت ویزیت خاص و با طراحی زیبا می توانید فرصت های شبکه ای بی پایان در ارتباطات با مشتریان خود ایجاد کنید. آنها را در نمایشگاههای تجاری، همایشها و رویدادهای شبکهای توزیع کنید و اجازه دهید کارتهای ویزیت تان کار تبلیغات شما را انجام بدهد.
روش سوم ) پاکت نامه و کارت پستال
کارت پستال و پاکت ها برای دستیابی به سرنخ های جدید که ممکن است به آگاهی از برند و فروش شما کمک بکنند کار میکنند. کارت پستالها پیامهای مختصری را ارائه میدهند و خواندن آنها را در یک نگاه آسان میکنند. این بدان معنی است که شما می توانید به طور یکپارچه پیام ها را به مخاطبان هدف خود منتقل کنید. کارت پستالهایی که هوشمندانه طراحی شده باشند نیز از سایر کارت پستال ها و پیام تبریک متمایز می شوند و توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب میکنند. چاپ پاکت ها هم نیز دقیقا مانند کارت پستال عمل میکنند و دقیقا همین کاربرد و کارایی را برای جذب مشتری دارند.
روشم چهارم ) لیبل و برچسب
چاپ لیبل ها هم آموزنده و هم سرگرم کننده هستند. چسباندن آنها بر روی محصولات شما می تواند فوراً محصول شما را از دیگران متمایز کند.لیبل یووی یا لیبل سلفون دار به ایجاد هویت برند شما کمک می کنند و آن را برای مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی قابل تشخیص می کنند، بنابراین تلاش های بازاریابی شما را تقویت می کنند. لیبل ها همچنین میتوانند بستهبندی شما را حرفهای جلوه دهند، مخصوصاً وقتی طراحی های آنها را با طراح های حرفه در میان بگذارید.
روش پنجم ) بنر و استند
استندها و بنرها نه تنها قابل حمل و بادوام هستند، بلکه بزرگ هستند و به اندازه کافی توجه همه را به خود جلب می کنند. از آنجایی که آنها یک فضای فیزیکی را اشغال می کنند، حتی پس از دیدن آنها می توانند مدت بیشتری در حافظه افراد باقی بمانند. اگر طراحی آنها به درستی انجام شود، بنر تبلیغاتی می توانند الهام بخش خریدهای فوری باشند، حجم فروش را افزایش دهند یا شما را سر زبان ها و از سایر رقبا متمایز بکنند.
مواد بازاریابی چاپی به اشکال مختلف و با فرصتهای منحصر به فرد برای دستیابی به سرنخهای جدید وجود دارد و ما در این مقاله برای شب عید به چه شیوه ای تبلیغات بکنیم در چاپ نفیس به بخشی از آن اشاره کردیم. البته فراموش نکنید در کنار تبلیغات و بازاریابی بصورت چاپی تبلیغات در فضای مجازی را هرگز فراموش نکنید و سعی کنید در این حوزه ها هم فعالیت داشته باشید. گروه هنری چاپ نفیس به شما کمک میکنند تبلیغات کسب و کار خودتان را به بهترین شیوه انجام و به سرانجام برسانید.
مهم است که به خاطر داشته باشید که برند خود را با موارد چاپی بی کیفیت به خطر نیندازید. در گروه هنری چاپ نفیس می توانید بهترین ارزش را با قیمت های مقرون به صرفه دریافت کنید.
مفهوم “سازگار با محیط زیست” ممکن است برای برخی یک سبک زندگی باشد، اما بسیاری آن را به همان شکلی که هست می دانند راهی پایدار برای زندگی برای منافع بیشتر. افراد آگاه به محیط زیست واقعاً به آنچه تولید و مصرف می کنند اهمیت می دهند و توجه به این موضوع را در بسیاری از تصمیماتی که می گیرند مشخص و گویا است. به عنوان مثال چاپ را در نظر بگیرید. گاهی اوقات این یک ضرورت است، به همین دلیل است که مصرف کنندگان با استفاده از کاغذ سازگار با محیط زیست احساس راحتی بیشتری می کنند. اگر به دنبال یک کاغذ سازگار با محیط زیست برای چاپ خود هستید، کاغذ کرافت همان گزینه نهایی ما برای انتخاب نوع کاغذ شما می باشد.انتخاب کاغذ کرافت نه تنها یک انتخاب آگاهانه برای حفظ محیط زیست است. ما مشتریانی را دیدهایم که همه محصولات چاپی خود را از کارت ویزیت گرفته تا چاپ تگ لباس ، تراکت و حتی کارت عروسی را با استفاده از این کاغذ چاپ میکنند. تا پایان ما را در این مقاله اصول طراحی چاپ روی کاغذ کرافت همراه باشید
انتخاب کاغذ کرافت نه تنها یک انتخاب آگاهانه برای حفظ محیط زیست است. ما مشتریانی را دیدهایم که همه محصولات چاپی خود را از کارت ویزیت گرفته تا چاپ تگ لباس ، تراکت و حتی کارت عروسی را با استفاده از این کاغذ چاپ میکنند.
چرا کاغذ کرافت
پاسخ ها ساده است…
ضخامت کاغذ کرافت برای پروژه های مختلف بصورت متفاوت وجود دارد.
رنگ قهوه ای آن سبب منحصر به فرد کردن محصول شما می شود
به دلیل متریال بازیافتی حس طبیعی بودن و روستایی بودن کاغذ را به مخاطب القا می کند
از نظر زیست محیطی 100% قابل بازیافت می باشد
هیچ پوششی وجود ندارد، بنابراین می توانید به راحتی روی این کاغذ با خودکار بنویسید
اگر مطمئن نیستید که چگونه و چه زمانی از این کاغذ کرافت استفاده کنید، در این مقاله اصول طراحی چاپ روی کاغذ کرافت مطالبی را بطور گام به گام توسط تیم چاپ نفیس در این مقاله بطور مختصر برای شما یبان میکنیم که در چه محصولی از کاغذ کرافت استفاده بکنیم.
یکی از گزینه های انتخاب کاغذ کرافت استفاده آن در چاپ کارت ویزیت کرافت می باشد. کاغذ کرافت در کارت ویزیت به دو شکل ساده و لمینتی عرضه می شود. اگر اصول طراحی کاغذ کرافت را مطالعه بفرمایید بهتراست از رنگ های تیره استفاده بشود و با رعایت این اصول قطعا به نتیجه بسیار خوبی در این زمینه می رسید.
گزینه بعدی انتخاب شما چاپ تراکت کرافت می باشد که شما به راحتی می توانید از این کاغذ برای سفارشات خود استفاده بکنید. این کاغذ برای بسیاری از مشاغل کاربرد دارد و از طرح های بسیار زیبا و جذابی می توانید در طراحی خود استفاده بکنید.
کارت عروسی های منحصر معمولا از کاغذهای کرافت شروع می شود.اگر نمی توانید در مورد طرحی برای چاپ خود تصمیم بگیرید، بهترین گزینه بعدی شما این است که کاغذی انتخاب کنید که به دعوت نامه شما توجه بیشتری بدهد. شما می توانید از این کاغذ برای دعوت عروسی، دعوت نامه تولد و موارد دیگر استفاده بکنید
اگر یک برند پوشاک پایدار دارید، باید اطلاعاتی در مورد محصولات خود به اشتراک بگذارید، پس چه بهتر برای این کار از کاغذهایی 100 قابل بازیافت استفاده بکنید. ما در چاپ نفیس این قابلیت را داریم از چاپ اتیکت آویز کرافت در طراحی خود از بخش کارت ویزیت سفارش بدهید.
یکی دیگر از گزینه های انتخابی شما چاپ ساک دستی و چاپ پاکت کرافت می باشد که شما می توانید پاکت های خودتان را با کاغذ کرافت سفارش بگیرید. کاغذ کرافت روی پاکت و ساک دستی زیبایی خاص و جلوه بسیار زیادی به طرح شما می دهد.
نکات طراحی برای چاپ کاغذ کرافت
نکته بسیار مهم و اولی که شما باید در جریان باشید این است که ما قادر به چاپ جوهر سفید روی کاغذ کرافت نیستیم. البته ما در این مقاله اصول طراحی چاپ روی کاغذ کرافت شما را در جریان می گذاریم چه کاری بکنید که چاپ خوبی روی کاغذ کرافت داشته باشید.
تضاد بین رنگهای تیره و پررنگ مانند مشکی، سرمهای و قرمز بیشتر از رنگهای روشن مانند زرد یا آبی آسمونی دیده بیشتری دارد. افزودن رنگهای روشنتر احتمالاً در بهترین حالت تنها رنگ جزئی روی طرح شما نشان می دهد. حتی رنگهای پر جنب و جوش نیز هنگام چاپ روی کاغذ کرافت، کمتر به نظر میرسند. در نهایت پیشنهاد می کنیم از رنگ های تیره به عنوان رنگ اصلی خود و از رنگ های دیگر به عنوان رنگ فرعی استفاده کنید.
وقتی صحبت از کاغذ کرافت می شود، طرح شما باید حول رنگ پس زمینه کاغذ باشد، زیرا نیمی از جذابیت طراحی شما باید رنگ پس زمینه کاغذ قهوه ای رنگ کرافت باشد. از رنگ قهوه ای کاغذ به عنوان پس زمینه/بوم خود استفاده کنید تا ظاهری تمیز داشته باشد. وقتی صحبت از عناصر طراحی به میان می آید، مواردی که به طور کلی مشخص شده اند، قطعا برجسته خواهند شد.
امیدوار هستیم مقاله اصول طراحی چاپ روی کاغذ کرافت برای شما مفید بوده باشد و به این نتیجه رسیده باشید که در چه محصولی از کاغذ کرافت استفاده بکنیم. در نهایت علاوه بر حفظ محیط زیست با استفاده از کاغذ کرافت به یک طراحی زیبا و به یادماندنی در این زمینه برسید.