چاپ نفیس

چاپ نفیس

گروه هنری چاپ نفیس
چاپ نفیس

چاپ نفیس

گروه هنری چاپ نفیس

تفاوت چاپ دیجیتال با افست


تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد.

هر دو مدل از انواع صنعت چاپ می باشد و محصولات چاپی مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت و … می کنند که از نظر کیفیت بسیار بالا و مناسب برای چاپ های حرفه ای و با کیفیت برای مشاغل مختلف می باشد. مهمترین فاکتورهایی که باعث می شوند مشتریان یکی از این موارد صنعت چاپ را انتخاب بکنند حجم پروژه های چاپی و نیاز هر پروژه می باشد.

تفاوت های دیگری که بین چاپ افست و دیجیتال وجود دارد قابلیت های رنگی و اندازه ورق که بین چاپ افست در مقابل چاپ دیجیتال وجود دارد. شما باید تفاوت این دو مورد رو دریابید و بسته به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

ما قصد داریم بطور کامل تفاوت چاپ دیجیتال با افست را بصورت مفید و کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و سودمند باشد و بتوانید نهایت استفاده را از این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به نتیجه مطلوبی برسید.

تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد

فن آوری های بکار رفته در چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال

تفاوت تکنولوژیکی بین چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال نحوه انتقال تصاویر به کاغذ می باشد. این تفاوت ها باعث می شود که بر صرفه اقتصادی کارکردن این ماشین آلات تأثیر می گذارد و این تفاوت ها سبب انتقال هزینه به مشتری می شود.

در چاپ افست از صفحات فلزی استفاده می کند که جوهر را روی یک کاغذ می چسباند. تنظیمات چاپ افست به طور کلی زمان بیشتری و پرهزینه تر از چاپ دیجیتال می باشد. صفحات فلزی به معنی این است که هر یک صفحه به ازای یک رنگ می باشد و توسط غلطک هایی جوهر را به کاغذ منتقل می کند. در صنعت چاپ مطبوعات این کار را برروی کاغذ های ضایعاتی انجام می دهند.

در چاپ دیجیتال از غلطک های الکترواستاتیک استفاده می شود تا تونر و یا همان جوهر را برروی کاغذ منتقل بکند. الکترواستاتیک در هر رنگ چاپ می کند که تونر را به شکل چگالی عمل می کند. سپس تونر روی ورق قرار می گیرد و سپس با استفاده از گرما بالا روی روی کاغذ قرار می گیرد.

در چاپ دیجیتال به راحتی می تواند یک برگه یا یک نسخه از یک جزوه با حداقل تنظیمات چاپ کرد. با این حال ، چاپ افست به مقدار قابل توجهی زمان و مواد تنظیم بیشتری نیاز دارد. جوهر و هر برگه ای که در چاپ افست بکار می رود در واقع گران تر از دستگاه چاپ دیجیتال است ، اما کاهش قیمت و به صرفه تر بودن چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال در صورتی به چشم می آید که بخش چاپ شما در حجم بالایی باشد.

برای اینکه برای شما به صرفه تمام بشود باید در چاپ افست حداقل تیراژ 1000 عدد در فرم های عمومی و در فرم های اختصاصی حداقل 10.000 هزار عدد باید درخواست سفارش چاپ بدهید. ما سعی میکنیم در این مقاله اشاره ای به تفاوت بین فرم عمومی و اختصاصی در چاپ افست می پردازیم.

فرم های عمومی به این شکل هستش که در یک شیت کنار کار شما چندین کار دیگه قرار میگیرید و باعث می شود هزینه های مربوط به فیلم و زینگ بین طرح های مختلف تقسیم بشود ولی در فرم های اختصاصی تمامی طرح های شما روی یک فیلم و زینگ قرار میگیرید و تمامی هزینه های مربوط به آن را خودتان باید تقبل بکنید که از لحاظ هزینه برای شما بیشتر تمام می شود ولی اختلاف رنگ در فرم های اختصاصی به حداقل می رسد.

امروزه اکثر مشاغلی که خدمات چاپی مکرر در حجم کم و سریع و مداوم دارند چاپ دیجیتال را انتخاب می کنند. از طرف دیگر ، مشاغلی که حجم زیادی چاپ می کنند و محتوای خود را تغییر نمی دهند ، غالباً چاپ افست را انتخاب می کنند.

در چاپ افست تنوع ، محدودیت سایز و محدودیت های بسیار کمتری وجود دارد به دلیل محدودیت هایی که در دستگاه های چاپ دیجیتال وجود دارد این محدودیت ها بیشتر می باشد.

تفاوت های رنگی

در چاپ افست کد رنگی آنها براساس CMYK می باشد و به دلیل وجود 4 تا رنگ اصلی در چاپ افست سبب دقت رنگ در بخش چاپ افست می باشد و همین موضوع شاید سبب بروز خطاهای بسیار زیادی بشود چون وقتی دقت رنگ در یک صنعت چاپ افزایش پیدا می کند اگر در هنگام طراحی و انتخاب رنگ دقتی صورت نگیرد سبب بروز خطا و اشکال می شود و اعتراضاتی ممکن است بعد از چاپ از سمت مشتری بروز بکند. شناخت کافی از تفاوت های کد رنگی CMYK در مقایسه با RGB بسیاری از مشکلات در این بخش را جبران می کند.

ولی در چاپ دیجیتال براساس کد رنگی RGB خدمات چاپی را انجام می دهد. در کد رنگی RGB سه رنگ اصلی در آن وجود دارد.در این سیستم چاپی رنگ ها بصورت اغراق آمیز نمایش داده می شود ال سی دی های گوشی و تلویزیون ها از این سیستم رنگی پیروی می کنند این سیستم رنگی بسیاری از ضعف های رنگی شما را به سبب اغراقی که در نمایش و سپس چاپ بروروی کاغذ به شما می دهد پوشش می دهد و شاید این سیستم چاپی برای بسیاری از افراد که شاید حوصله و وقت کافی برای توجه به انتخاب رنگ ندارند این سیستم چاپی بسیار توصیه می شود.

تعمیرات و نگهداری چاپ دیجیتال به سبب ارزان بودن قیمت تمام شده دستگاه های آن بسیار پایین تر از دستگاه های چاپ افست می باشد ولی این برای کسایی که قصد راه اندازی یکی از این صنعت را دارند اهمیت دارد ولی این قیمت بالای تعمیرات نگهداری دستگاه برای مشتری تفاوت قیمتی نخواهد نداشت.

ما سعی کردیم در این مقاله تفاوت چاپ دیجیتال با افست به تمامی مزایای چاپ دیجیتال و افست بپردازیم و شما به راحتی بتوانید با مطالعه تفاوت چاپ دیجیتال با افست بتوانید یک انتخاب درست و مفید برای مشاغل خود انجام بدهید و بتوانید بسیاری از خدمات چاپی خودتان از جمله مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ فاکتور و … را به هریک از این سیستم های چاپی واگذار بکنید.

بهترین کاغذ چاپ عکس


مقالات متعددی در خصوص بهترین کاغذ چاپ عکس در این سال ها منتشر شده است. بحث های مختلفی در خصوص این مورد که آیا کیفیت چاپ عکس در وضوح و بهتر دیده شدن عکس دارد یا موارد دیگر. در مورد چاپ عکس یا چاپ عکس روی شاسی همیشه سه فاکتور اصلی وجود دارد فاکتور اول نوع پرینتر یا دستگاه لابراتوار می باشد. این فاکتور بسیار با اهمیت در چاپ عکس می باشد زیرا هرچه کیفیت  این فاکتور بهتر و به اصطلاح دستگاه نو تر و جدید تر باشد خروجی کار بشدت مطلوب تر و با ارزش تر می شود. فاکتور دوم جوهر بکار رفته در پرینتر می باشد که این مورد هم بسیار با اهمیت و ضرروی در مطلوب بودن چاپ عکس خواهد داشت.

فاکتور سوم داشتن و انتخاب مناسب کاغذ عکاسی می باشد. ما قصد داریم این مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس بیشتر در خصوص فاکتور سوم که انتخاب کاغذ عکاسی می باشد و سعی میکنیم در این مقاله آشنایی با انواع کاغذ عکس را برای شما تشریح بدهیم.

نبود و نقصان در هر یک از این سه فاکتور سبب خراب شدن و عدم مطلوبیت چاپ عکس شما خواهد شد و شما باید سعی بکنیم در انتخاب هر یک از این فاکتورها نهایت دقت را داشته باشید.

ما در مقالات آینده سعی میکنیم از دو فاکتور مهم دیگر که سبب مطلوبیت عکس های شما می شود را بیان بکنیم و امیدوار هستیم این موارد برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با انتخاب درست هریک از این فاکتور ها یک چاپ عکس زیبا و به یادماندنی داشته باشید.

بیشتر چاپگرها از این مقاله ای که قرار است برای شما بیان بکنیم از این مقاله که در خصوص بهترین کاغذ چاپ عکس حمایت می کند. انواع پرینترها تقریبا این قابلیت را دارد که بتواند از این قوانین و از انواع کاغذهای عکاسی پشتیبانی بکند و فقط کافی است تنظیمات هریک از این چاپگرها را متناسب با آن کاغذ تنظیم بکنید.

انتخاب نام تجاری چاپگر خود به این معنی است که تنظیمات از پیش تنظیم شده اند ولی در بعضی موارد نیاز است تنظیمات پرینتر را متناسب با کاغذ تنظیم بکنید.در خصوص انتخاب جوهر سعی بکنید از جوهر هایی استفاده بکنید که آن چاپگر از آن پرینتر پشتیبانی می کند برای مثال جوهر های چاپگر اپسون بهتر است از جوهر خودش استفاده بشود.

انتخاب کاغذ عکس بسیار مهم تر از نوع مارک کاغذ می باشد در نتیجه سعی کنید بیشتر به جنس کاغذ اهمیت بدهید.

توضیحاتی که در خصوص نوع کاغذ برروی بسته بندی کاغذها بیان شده است بسیار گیج کننده و سردرد گم کننده می باشد. برروی این بسته بندی ها بعضی هاشون نوشته شده است براق ، نیمه براق، درخشش ، مروارید و … این موارد بیشتر گیج کنند می باشند در نتیجه ما سعی کردیم در این مقاله به مفاهیم بیشتر ساده و کاربردی برای شما بیان بکنیم.

آشنایی با انواع کاغذ عکس

اسامی مختلفی برای انواع کاغذ چاپ عکس بیان می شود ولی بطور کلی و معمول می توان از اسامی معمولی که بیشتر مردم آن را خطاب میکنن از آن اسامی استفاده بکنیم از جمله:

کاغذ لاستر مات / براق

کاغذ سیلک

کاغذ متالیک

و یکسری کاغذهای دیگر وجود دارد که معمول ترین و پرکاربرد ترین کاغذهایی که در بازار وجود دارد این ۴ مدل کاغذ می باشد

انواع کاغذ چاپ عکس

کاغذ لاستر مات / براق

کاغذ سیلک

کاغذ متالیک

کاغذ لاستر مات

کاغذ لاستر مات یکی از پرکاربرد و پرفروش ترین کاغذ عکاسی می باشد. این کاغذ عکس نسبت به سایر کاغذهای عکاسی از قیمت پایینی برخوردار است و قیمت پایین و کیفیت مطلوبی که دارد سبب محبوبیت هرچه بیشتر این کاغذ می شود. از این نوع کاغذ بیشتر برای چاپ عکس سیاه و سفید بسیار کاربرد دارد. جنس این کاغذ بشکل ماسه ای هستش و کیفیت رنگی مطلوبی برخوردار است و همین امر سبب مطلوب بودن عکس های تیره می شود

محاسنی که کاغذ لاستر مات نسبت به سایز کاغذهای عکاسی دارد این است که این نوع کاغذ بیشتر برای عکس ها تیره بشدت کاربرد دارد. به دلیل پایین بودن قیمتی که دارد این نوع کاغذ برای نگهداری عکس های خانوادگی در آلبوم بسیار کاربرد دارد در نتیجه این نوع عکس در خانواده های ایرانی به شدت کاربرد دارد.

معایبی که کاغذ لاستر مات دارد از ماندگاری زیاد بالایی برخوردار نیست و بیشتر بهتر است در آلبوم نگهداری بشود. این نوع کاغذ به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد برای عکس های بی کیفیت زیاد مناسب نیست زیرا جزئیات تصویر در این عکس به دلیل اینکه کنتراست نور پایینی دارد جزئیات بطور کامل در این نوع کاغذ بشدت پیدا می باشد.

بهترین کاغذ چاپ عکس ۲

کاغذ لاستر براق

کاغذ لاستر براق یکی از پرکاربردترین کاغذهای چاپ عکس نفیس می باشد که از درجه براقیت نرمال برخوردار می باشد. درخشش حاصل از آن سبب تشخیص کوچکترین جزئیات از عکس می باشد ، اما درخشش حاصل از آن باعث می شود که در بعضی مواقع  دیدن آن عکس در بعضی از زوایای و یا در شرایط نور  ممکن است با مشکل روبرو بشویم و به سختی بعضی از قسمت ها را بتوانیم ببینیم. کاغذ لاستر به دو قسمت لاستر براق و نیمه براق هم تقسیم می شود ولی بیشتر در بازار کاغذ لاستر براق رایج می باشد.

محاسنی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به سبب براقیتی که دارد عکس هایی که ممکن است از لحاظ کیفیت از مطلوبیت پایینی برخوردار باشد پوشش بدهد. مورد بعدی این است که از این نوع کاغذ ها بهتراست از عکس های شاد و روشن استفاده بکنید.

معایبی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به شدت نسبت به اثر انگشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اثر انگشت به راحتی برروی این کاغذ قرار میگیرد و اگر اهل مراقبت نیستید و قصد ندارید از آلبوم هایی که روکش دارند استفاده بکنند این نوع کاغذ رو توصیه نمیکنیم زیرا ماندگاری زیاد بالایی ندارد و تماس دست آسیب پذیر می باشد.

کاغذ سیلک

کاغذ سیلک یکی از پر مصرف ترین و تقریبا مناسب ترین نوع کاغذ چاپ عکس که بیشتر مورد تایید اکثر لابراتوار ها و شرکت های چاپ عکس را انجام می دهند می باشد.

این نوع کاغذ بافت ها بسیار درشتی دارد. این نوع کاغذ تقریبا جز کاغذ مات و به مراتب از کاغذ لاستر مات بهتر می باشد. به این نوع کاغذ به اصطلاح کاغذ ابریشمی گفته می شود و علت نام گذاری آن به دلیل بافت های لطیفی که  روی کاغذ می باشد این نام گذاری شده است. این نوع کاغذ کنتراست و وضوحی بسیار بالایی برخوردار است. از کاغذ سیلک بیشتر برای چاپ عکس روی شاسی توصیه می شود. زیرا به سبب بافت هایی که روی کاغذ سیلک می باشد ماندگاری بسیار بالایی به این نوع کاغذ می دهد و برای چاپ شاسی به شدت این عکس توصیه می شود.

وقتی شما این نوع کاغذ ها را لمس می کنید بافت های درشت این کاغذ به راحتی زیر دست شما حس می شود.

اثر انگشت در این نوع کاغذ اصلا به چشم نمی آید. کنتراست نسبتا بالایی که دارد هم برای عکس های روشن و تیره بسیار توصیه می شود.

در این نوع کاغذ شما می توانید چاپ عکس فوری و با کیفیت با این نوع کاغذ داشته باشید. مهمترین نکته ای که کاغذ سیلک دارد ماندگاری و دوام بسیار بالایی که این کاغذ در طول سالیان سال خواهد داشت.

بهترین کاغذ چاپ عکس ۱

کاغذ متالیک

کاغذ متالیک جز خاص ترین و گران ترین نوع کاغذ عکاسی می باشد. در این نوع کاغذ میزان نقره بکار رفته در آن نزدیک به ۹۰ درصد می باشد همین امر سبب صاف و سیقلی و نهایت شفاف بودن این نوع کاغذ را می دهد. کاغذ متالیک بشدت ظاهری براق و شفافی دارد. کیفیت چاپ عکس در این نوع کاغذ به قدری بالا می باشد که ریز ترین نقاط و با کیفیت ترین حالات یک تصویر را می توانید در این نوع کاغذ ببنید داشته باشد. علت اصلی این اتفاق کنتراست بسیار بالایی که این نوع کاغذ دارد سبب مطلوبیت هر چه بیشتر به این کاغذ می شود.

این کیفیت بالا حتی در عکس هایی که کیفیت خوبی ندارد خیلی از ضعف های آن را جبران میکند ولی توصیه اصلی ما این است که از این مدل کاغذ برای عکس هایی که از کیفیت بسیار بالایی با روشنایی مطلوبی برخوردار است استفاده بکنید.

به دلیل میزان نقره ای که در این نوع کاغذ وجود دارد بسیار آسیب پذیر می باشد و اثر انگشت در کاغذ متالیک به راحتی نمایان می باشد. در مراقبت با این نوع کاغذ باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا به دلیل صاف و سیقلی بودن این کاغذ آسیب پذیر بودن این عکس را زیاد میکند. قیمت بالایی که این کاغذ نسبت به سایر کاغذ ها دارد به طبع مراقبت بسیار زیادی از این نوع کاغذ باید بشود در هنگام شتشو باید نهایت دقت را از این نوع کاغذ داشته باشید.

ما سعی کردیم در این مقاله همه مطالبی که در خصوص انواع کاغذ ها می توان ارائه داد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس توانسته باشد به شما در انتخاب یک یک عکس مناسب و ایده آل کمک کرده باشد و با خواندن این مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس برای شما مفید بوده باشد و شما بتوانید به راحتی یک چاپ عکس با شاسی زیبا و ماندگاری را داشته باشید.

بادکنک آرایی در جشن تولد


ما قصد داریم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور کامل برای شما تشریح بکنیم و با نشان دادن انواع ایده های تولد و توضیح دادن درباره آنها بتوانیم شما را راهنمایی بکنیم که بتوانید به راحتی یک جشن تولد زیبا و قشنگ و با عین حال به یادماندنی برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

در گذشته تولدها بشکل سنتی خودش همیشه برگزار میشد ولی ما قصد داریم در این مقاله جشن تولد مدرن با هزینه کم برای شما تشریح بدهیم. شما از این ایده ها هم می توانید در تم های تولد نیز استفاده بکنید و برای مراسمات عروسی خود هم نیز استفاده بکنید.

ما سعی کردیم در این مقاله بعضی از ایده ها را بهمراه تصاویر برای شما قرار بدهیم و امیدوار هستیم این تصاویر کمک کار شما در تزئین بادکنک های شما در مراسمات تولد و عروسی قرار بگیرد. در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد سعی کردیم بطور کامل برای شما این موارد را تشریح بدهیم.

این مقاله بصورت گام به گام برای شما بطور کامل تشریح میدهیم

در گذشته تولدها بشکل سنتی خودش همیشه برگزار میشد ولی ما قصد داریم در این مقاله جشن تولد مدرن با هزینه کم برای شما تشریح بدهیم

روش اول: بادکنک آرایی برروی کیک

شما می توانید یکسری بادکنک های تقریبا متوسط و کوچک با پرکردن گاز هلیوم با یک تیله های فلزی به داخل کیک کرده و بادکنک ها را مهار بکنید.

این ساده ترین و قشنگ ترین گام برای بادکنک آرایی در جشن تولد می باشد که هم یک زیبایی خاصی دارد و هم کیک شما را زیبا تر می کند.

Balloons at the birthday party1

روش دوم: بادکنک آرایی برروی دیوار

در این مرحله شما می توانید بادکنک آرایی بر روی دیوار در سایز های مختلف در رنگ های مختلف بکار بگیرید بهتر است از یک طیف رنگی که متناسب با تم تولد و یا تم عروسی شما می باشد از این طیف رنگی استفاده بکنید. شما می توانید بادکنک آرایی خودتان را خیلی پر برروی دیوار استفاده نکنید شما می توانید حتی با یکسری بادکنک در فواصل مختلف ولی با یک طیف رنگی مشخص که بیشتر باید متناسب با تم تولد شما باشد استفاده بکنید.

روش سوم: بادکنک آرایی صندلی ها

شما می توانید در این روش بادکنک آرایی بر روی صندلی های مهمان استفاده بکنید. این بادکنک آرایی باید با پر کردن گاز هلیوم صورت بگیرد که بادکنک ها در هوا معلق باشن و نکته بعدی این است که سعی کنید از دو طیف رنگی در این کار استفاده بکنید اگر یک تم رنگی باشد اون زیبایی خاص خودش را نخواهد داشت و اگر هم چندین رنگ باشد از نظر بصری این حالت حیرت انگیز بودن خودش را نخواهد داشت پس در نتیجه از دو طیف رنگی در این کار استفاده بکنید.

روش چهارم: طناب بادکنک را زینت بدهید

در این روش ما کافی است طناب یا بندی که بادکنک به آن آویزان هستش را تزئین بکنید این تزئین می تواند از یک طناب زیبا و خاص استفاده بکنید و یا اینکه می توایند یکسری منجق ها و یا اکلیل های خاصی به طناب بادکنک بچسبانید که این کار سبب می شود زیبایی دوچندان به بادکنک شما ببخشید.

Balloons at the birthday party2

روش پنجم: بادکنک ها را با رنگ تزئین کردن

در این مرحله می توانید با پاشیدن یا رنگ آمیزی کردن بادکنک ها به آن زیبایی و جلوه بهتری ببخشید. برای مثال روی بادکنک های سفید شما می توانید رنگ طلایی قشنگ بپاشید و این باعث زیبایی بیشتر بادکنک می شود. و زیبایی بیشتر به بادکنک شما بخشیده می شود.

روش ششم: چینش بادکنک

در این روش کافی است چینش بادکنک ها را به گونه ای قرار بدهید که شکل قلب یا شکل یک نوشته و یا یک عدد و یا هر چیزی به خودش بگیرد این سبب می شود علاوه بر اینکه شما یک مفهمومی به بادکنک میدید چینش بادکنک را به شکل یک مفهموم قرار می دهید. که این امر سبب جذابیت هر چه بیشتر به بادکنک شما می شود.

Balloons at the birthday party3

روش هفتم: قرار دادن اشیا نورانی در بادکنک

شما می توانید اشیا نوارانی که از خودشان نور ساطع می کند این بخصوص در مراسمات شبانه بسیار جلو و زیبایی خاصی خواهد داشت و مراسم شما را کاملا رویایی می کند. یکسری چراغ های شارژی وجود دارد که شما کافی است قبل از باد کردن بادکنک آن شی را داخل بادکنک قرار بدهید و در هنگام شب از روشنایی آن استفاده بکنید و عکس های به یادماندنی و سپس چاپ عکس زیبا و به یادماندنی برای خود ایجاد بکنید.

روش هشتم: تزئین میز پذیرایی

شما کافی است میزهایی که قرار است مهمانان شما چه در مراسمات عروسی و چه در تولد با بادکنک تزدین بکنید و زیبایی خاصی به سالن مراسم شما خواهد داد سعی بکنید برای این روش هم نیز از دو یا نهایتا سه طیف رنگی استفاده بکنید.

Balloons at the birthday party5

Balloons at the birthday party4

ما سعی کردیم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور گام به گام به همراه ایده و تصویر برای شما بیان بکنیم امیدوار هستیم شما بتوانید با مطالعه این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد به راحتی و به زیبایی و با کمترین هزینه یک مراسم زیبا و قشنگی و به یادماندنی ایجاد بکنید. برای زیبا بخشی هرچه بیشتر به این مراسمات شما می توانید چاپ بادکنک بهمراه نوشته و یا تصویر خاصی که مد نظرتون هستش را روی بادکنک چاپ بکنید. حتی شما خودتان می توانید چاپ بادکنک فوری داشته باشید که سعی میکنیم در مقالات آینده در خصوص چاپ بادکنک به نوعی چاپ بادکنک ارزان برای شما مطالبی را بیان خواهیم کردم.

آموزش چاپ سویشرت در خانه


چاپ سویشرت یکی از محبوبیت ترین پوشاک در ایام بهار و پاییز می باشد که خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ سویشرت از محبوبیت بالایی برخوردار است اگر شما از همین سویشرت عکس دلخواه خودتان را چاپ بکنید محبوبیت این محصول را دو چندان می کند. روش های متنوعی برای چاپ سویشرت وجود دارد که ما آسان ترین و راحت ترین روش چاپ سویشرت را برای شما بیان بکنیم.ما قصد داریم آموزش چاپ سویشرت در خانه را بطور گام به گام برای شما مطالبی را بیان بکنیم.

سویشرت برای مراسمات و مسابقات تیم ها در این دو فصل بسیار جذاب و کاربرد دارد. سویشرت های ضخیم هم وجود دارد که در فصل زمستان هم مورد استفاده قرار میگیرد و محبوبیت زیادی هم دارد. اگر علاقه به سویشرت داریم.

شما می توانیم برای چاپ روی سویشرت ها به شرکت هایی که خدمات چاپ روی سویشرت و یا چاپ روی تیشرت دارند واگذار بکنید. اگر هم دوست داشتید خودتان این کار را انجام بدهید می توانید با خواندن مقاله روش چاپ تیشرت به راحتی چاپ روی سویشرت ارزان داشته باشید و یک طرحی که مورد علاقه خودتان می باشد روی سویشرت خود به چاپ برسانید.

برای چاپ سویشرت نیازمند یکسری از مواد اولیه می باشد که شما با استفاده از این مواد اولیه طرح خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.

مواد اولیه

سویشرت ( بهتر است سویشرت طرحی نداشته باشد )

لیبل مخصوص چاپ تیشرت

پرینتر

اتو

برای چاپ سویشرت نیازمند یکسری از مواد اولیه می باشد که شما با استفاده از این مواد اولیه طرح خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید. 1- سویشرت  2- اتو 3-لیبل تیشرت 4- پرینتر رنگی

شما کافی است با داشتن چند مواد اولیه ساده عکس دلخواه خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.این روش چاپ روی سویشرت به آموزش چاپ تیشرت در خانه بسیار شبیه می باشد و شما می توانید با استفاده از آموزش چاپ تیشرت در خانه طبق همون آموزش چاپ سویشرت در خانه انجام بدهید.

روش اول: انتخاب عکس

شما باید در گام اول عکس دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. در انتخاب عکس باید نهایت دقت را داشته باشید هرچه کیفیت عکس شما بهتر باشد کیفیت چاپ عکس روی سویشرت شما هم بهتر می شود. سعی کنید اگر قصد دارید روی سویشرت مشکی چاپ بکنید از یکسری از عکس های تیره و اگر هم تمایل داشتید روی سویشرت های روشن مثل سفید چاپ بکنید سعی کنید از عکس های روشن استفاده و انتخاب بکنید.

روش دوم: پرینت عکس دلخواه

در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را برروی لیبل مخصوص تیشرت که در بسیاری از لوازم تحریر موجود می باشد تهیه بکنید. شما باید عکس دلخواه خودتان را بوسیله پرینتر های رنگی چاپ بکنید. پرینتر های رنگی جوهر افشان می باشند و شما می توانید لیبلی که تهیه کرده اید اگر پرینتر در منزل داشتید عکس خودتان را پرینت بگیرید والا می توانید در مغازه هایی که پرینتر رنگی دارند لیبل خودتان را به آن بدهید که برای شما طرحتان را پرینت بگیرند.

روش سوم: قرار دادن طرح روی سویشرت

در این مرحله کافی است شما لیبل چاپ شده خودتان را روی سویشرت قرار بدهید. برای این کار کافی است طرح را از کاغذ زیری خودش جدا بکنید و سپس روی سویشرت قرار بدهید. دقت داشته باشید که اگر قصد دارید طرحتون رو سینه دقیقا قرار بگیرید باید 4 انگشت پایین تر از یقه قرار بدهید.

روش چهارم: اتو زدن

بعد از قرار دادن طرح دلخواه خود روی سویشرت باید پوستین بسیار نازکی که داخل بسته لیبل شما می باشد روی طرحتون قرار بدهید و سپس با اتو در دمای 160 درجه سانتی گراد هر نقطه از لیبل را به مدت 30 ثانیه قرار بدهید. دقت داشته باشید که اتوی خودتان را به این دما و در این مدت زمان برسانید.

شما می توانید با انجام دادن این 4 مرحله ساده یک چاپ سویشرت فوری زیبا و قشنگی داشته باشید آموزش چاپ سویشرت در خانه روش ساده ای هستش که هر کسی با حداقل امکاناتی می تواند انجام بدهد. امیدوار هستیم مقاله آموزش چاپ سویشرت در خانه برای شما مفید و سودمند باشد و شما با خواندن این مقاله بتوانید به راحتی یک سویشرت زیبا و به یادماندنی برای خودتان چاپ بکنید.

روش های جذابیت چاپ پرچم


هر شغل و هر صنعت نیازمند تبلیغات درون سازمانی می باشد. اما هر بازاریابی بصورت رایگان برای دارندگان مشاغل تمام نمی شود. اما نیازمند هزینه های سنگین و گزاف برای سازمان نیست. شما می توانید با یکسری تبلیغات و بازاریابی های ساده ارتباط خودتان را با مشتریانتان تقویب بکنید. بهتراست بجای هزینه های اضافه و سنگین در امر بازاریابی کافیست با مدیریت کردن هزینه های خود در امر بازاریابی ، سازمان خودتان را در مقایسه با سایر سازمان ها پیشگام تر و مدرن تر بکنید. استفاده از چاپ پرچم های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری ارزان قیمت ولی در عین حال طولانی مدت می باشد و همچنین یک راه مطمئن برای جلب توجه افرادی که وارد سازمان شما می شود میباشد.

ما در این مقاله سعی کردیم روش های جذابیت چاپ پرچم و همچنین دلایل چاپ پرچم بهمراه مزایای چاپ پرچم برای شما مطالبی را بیان بکنیم و امیدوار هستیم شما با خواندن مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم به اهمیت و ضرورت چاپ پرچم پی ببرید و از این امر ساده و ارزان قیمت در سازمان خود بهره بگیرید.

استفاده از چاپ پرچم های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری ارزان قیمت ولی در عین حال طولانی مدت می باشد و همچنین یک راه مطمئن برای جلب توجه افرادی که وارد سازمان شما می شود میباشد

مزایای چاپ پرچم

پرچم های تبلیغاتی ابزارهای متنوع و متعددی می باشد که در اشکال و در سازهای مختلف وجود دارد. شما می توانید استفاده از پرچم ها با لوگوی اختصاصی را به شکل ها و سایزهای متنوعی برای خود چاپ بکنید. از جمله ای پرچم ها مانند پرچم تشریفات ، پرچم رومیزی ، پرچم بادبانی ، پرچم ساحل ، پرچم تی شکل ، پرچم سامورایی ، پرچم لمینت ، پرچم لیزری و … همه و همه از انواع مختلف پرچم های تبلیغاتی می باشد. استفاده از هریک از این پرچم ها برای مصارف خاص و بسته به نیاز هر سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.

شما می توانید با چاپ پرچم با لوگوی اختصاصی یک رابطه مثبتی با مشتریان خود برقرار بکنید و همچنین باعث حک شدن لوگوی سازمانی شما در ذهن مخاطبین و مشتریان شما می شود و به سازمان شما جهت ماندگاری هرچه بیشتر در ذهن مشتری بیشتر کمک می کند. اگر شما در امر طراحی چاپ پرچم خود از یکسری رنگ های شاد و جیغ و یا استفاده از یکسری از ریشه های متضاد و یا همرنگ با لوگو به جذابیت هرچه بیشتر لوگوی شما کمک شایانی می کند.

مزیت دیگری که چاپ پرچم ارزان و تبلیغاتی برای شما دارد قابل حمل بودن آن می باشد. شما می توانید به راحتی پرچم رومیزی خودتان را درون یک کیف به راحتی حمل بکنید و در هر کجا که جلسه و سمیناری داشتید پرچم لوگوی سازمانی خودتان را با خود حمل بکنید. حتی پرچم تشریفات هم با حمل بسیار ساده و در هر جلسه و هر کنفرانسی به راحتی می توانید لوگوی خودتان را در هر جلسه ای به راحتی نصب بکنید.

یک چاپ پرچم خوب داوام بسیار طولانی دارد بخصوص پرچم هایی که در درون ساختمان قرار میگرد داوام بسیار زیادی خواهد داشت و شما با یکبار هزینه به راحتی می توانید در طولانی مدت از مزایای چاپ پرچم استفاده بکنید.

شما می توانید با چاپ پرچم فوری نام تجاری خودتان را درون سازمان به نفع خود تمام بکنید.

برای انتخاب یک پرچم زیبا و مناسب باید شما انواع مختلف پرچم را مشاهده بکنید و مزایای استفاده از هر کدام از پرچم ها را بشناسید که به راحتی بتوانید یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

یکسری از پرچم ها پرچم ها مانند پرچم بادبانی ، پرچم اهتزاز می باشد که شما باید از این پرچم ها در بیرون و بیشتر جنبه تبیغاتی در سطح جامعه می باشد استفاده بکنید. یکسری از پرچم ها برای محیط داخلی ساختمان می باشد مثل پرچم ها رومیزی و تشریفات که در داخل ساختمان از آن استفاده می شود.

در طراحی پرچم خود سعی کنید از رنگ سازمانی خود استفاده بکنید و سعی کنید طراحی لوگو خودتان را به گونه ای انجام بدهید که با رنگ سازمان شما مغایرت نداشته باشد.

ما سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم به تمامی نکات لازم در خصوص ضرورت چاپ پرچم و اهمیت وجودی چاپ پرچم در هر سازمان و ارگانی و مورد دوم در خصوص استفاده از طیف رنگی متنوع و دانستن تنوع مختلف پرچم ها و استفاده پرچم مناسب با مصارف شما و موارد دیگر که سعی کردیم در مقاله روش های جذابیت چاپ پرچم برای شما مفید و کاربردی باشد و در نهایت با انتخاب یک چاپخانه با سابقه و با تجربه خدمات چاپی و چاپ پرچم خودتان را به آنها محول بکنید.