چاپ نفیس

چاپ نفیس

گروه هنری چاپ نفیس
چاپ نفیس

چاپ نفیس

گروه هنری چاپ نفیس

چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم


اغلب به نظر می رسد که در کسب و کارهای کوچک بیشتر بر جذب مشتریان جدید متمرکز هستند تا حفظ آنها. آیا می دانستید که حفظ مشتریان جدید آسان تر از جذب آنها است؟ این بدان معنا نیست که فقط به طور خودکار اتفاق می افتد. هر سازمانی باید روی این کار بکند. مشتریان فعلی شما باید حس خوبی از وفاداری نسبت به سازمان شما پیدا بکنند. آنها باید هر از گاهی نسبت به سازمان شما یادآوری بشوند، درست مانند مشتری های جدیدی که در تلاش برای به دست آوردن آن هستید. هنگامی که آنها اولین خرید از سازمان شما انجام می دهند باید برای خرید دوم ترغیب بشوند و این شما هستید که باید آنها را ترغیب به انجام این کار بکنید.

ما در چاپ نفیس و در مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم به دنبال این هستیم ابزارهایی که بتوانید شما مشتریان خودتان را متقاعد بکنید و امیدوار هستیم تا انتها مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم را مطالعه بفرمایید.

هنگامی که شما به یکسری مشتری های جدید دست پیدا میکنید باید مشتریان خود را به مشتریان تکراری و وفادار تبدیل کنید. یک مشتری وفادار بهترین مدافع شماست. این فرصت ارزشمند را از دست ندهید و روی یک برنامه وفاداری مشتری سرمایه گذاری کنید.

چرا باید یک برنامه وفاداری داشته باشیم؟

مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم نسبتاً ساده است. اگر به مشتریانی که محصولات شما را خریداری می‌کنند یا به طور مکرر از خدمات شما استفاده می‌کنند پاداش و یا تخفیف ویژه ای بدهید به آنها انگیزه می‌دهید تا ادامه دهند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید.

شرکت های بزرگ، به ویژه برندهای چند ملیتی، برنامه های وفاداری گسترده دارند.بسیاری از شرکت ها یک کارت اعتباری برای برای مشتریان خود تولید می کنند که به ازای هر خرید که از کالا و یا خدمات آنها انجام می دهید کارت اعتباری مشتریان را شارژ می کنند و این باعث می شود مشتریان برای خرید مجدد به آن کسب و کار مراجعه بکنند.

در واقع، برنامه های وفاداری مشتری یکی از جنبه های اساسی مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت های بزرگ و چند ملیتی به حساب می آید در نتیجه شرکت ها و کسب و کارهای کوچک باید در یک مقایس کوچیک تر و محدودتر اقدام به راه اندازی هریک از این سیستم های جذب مشتری بکنند برای مثال می توانند با چاپ کارت ویزیت ساده که در آن درصد تخفیف براساس خرید مشتری که انجام داده است یک میزان درصد تخفیف برای خرید بعدی در آن چاپ شده را برای مشتریان در نظر بگیرید.

یک مشتری چگونه وفادار می شود

چه گزینه هایی برای تبلیغات داریم؟

دو راه وجود دارد که می توانید برنامه وفاداری خود را ایجاد کنید. می توانید یک برنامه وفاداری داخلی و یا به شکل یک برنامه برون سپاری دست به تبلیغات و جذب مشتری و ایجاد مشتری وفادار تنظیم و پیاده بکنید.

ایجاد یک برنامه وفاداری داخلی

یکی از راه های ایجاد برنامه وفاداری داخلی تطبیق نظرات مشتریان خوب و وفادار شما می باشد که می توانید براساس سلیقه یکسری از مشتریان وفادار خود دست به تامین موجودی و یا جنس و کالا بزنید.

روش دیگری که شما می توانید در جذب مشتری دست بزنید این است یک سیستم امتیازدهی بر اساس خریدهای مشتری خود ایجاد کنید. یعنی به میزان خریدی که از خدمات و یا کالای شما انجام می دهند شما به آنها امتیاز بدهید.این امتیاز می تواند در قالب عودت بخشی از هزینه خریداری شده و یا در قالب درصد تخفیف برای خریدهای بعدی باشد.

از یک برنامه وفاداری شخص ثالث استفاده بکنید

البته، پیشرفت های تکنولوژیکی ما را قادر ساخته تا با سرچ در اینترنت یک برنامه وفاداری داشته باشیم. چندین برنامه وفاداری در سراسر وب وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد متناسب با کسب و کار شما می باشد. کافی است هر شرکتی براساس خدماتی که انجام می دهد اقدام به این سری برنامه های وفاداری بزند. برخی ها فکر می کنند این برنامه ها حتما باید با هزینه های بسیار زیادی صورت بگیرد شاید با نصب یک عکس و یا توزیع تراکت ارزان و یا یک بروشور تبلیغاتی که همه موارد برنامه وفاداری شما در آن وجود داشته باشد کفایت اعلام برنامه های وفاداری شما را می کمد.

با اشباع صنایع متعدد، کسب مشتریان جدید برای کسب و کارهای کوچک دشوار است. ممکن است زمان آن رسیده باشد که تلاش بیشتری را بکنید و زمان بیشتری را برای وفاداری به مشتریان فعلی خود صرف کنید. امیدوار هستم مقاله چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم برای شما مفید و سومند بوده باشد و چاپ نفیس بتواند به شما در این زمینه که چگونه مشتریان خودمان را وفادار کنیم کمک کرده باشد.

بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی


الان موقعی می باشد که باید آستین های خود را بالا بزنید و شروع به تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود انجام بدهید. بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی چه وقت می باشد؟

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است. بسیاری از بازاریابان در مورد این موضوع بحث کرده اند و به نظر می رسد اجماع مشترک این باشد “بستگی دارد”. اجازه بدهید در این رابطه بیشتر توضیح بدهیم.

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است.

مشکلات تبلیغات در شبکه های اجتماعی

مهم ترین مشکل تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه های بسیار زیاد و سرسام آور آن می باشد که در این سال ها رشد بسیار زیادی پیدا کرده است. بخصوص در ده سال گذشته با توسعه و رونق این شبکه های اجتماعی هزینه های تبلیغات در این شبکه به شدت افزایش پیدا مردهکرده و این به یک معضل بزرگ برای مصرف کننده گان تبلیغات در این شبکه ها تبدیل شده است.

مردم نتایج تبلیغات در شبکه های اجتماعی را به وضوح مشاهده کرده اند و همین امر سبب شده است که افرادی که قرار است در شبکه ها و یا سایت های آن تبلیغات صورت بگیرد هزینه ها را در این سال ها براساس رتبه و ارزش آن صفحه و یا سایت بالا و بالاتر ببرند. البته رقابت هم در این حوزه به وجود آماده و همین مورد عاملی شده که در بعضی از موارد ناچار بشوند برای تبلیغات هزینه های کمتری برای این کار بگیرند. شما باید به این توجه بکنید که هر یک از این سایت هایی که قرار است شما در آن تبلیغات را انجام بدهید زمان بیشترین بازدید مردم از آن سایت و یا صفحه چه زمان و چه موقعی می باشد و براساس آن زمان تبلیغات خودتان را آغاز بکنید. برخی از سایت های برپایه تصویری مانند اینستاگرام و Pinterest بیشتر در تعطیلات و آخر هفته بالاترین بازدهی را خواهند داشت. و بعضی از سایت های کاربردی و خبری در ایام هفته و در طول روز بیشتر بازدید را خواهند داشت.

ما زمان مطلوب ارسال آگهی در رسانه های اجتماعی را برای شما تجزیه و تحلیل می کنیم.

بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی

زمان مناسب برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همانطور که قبلاً ذکر شد ، بهترین زمان برای تبلیغات به نوع آن شبکه و یا صفحه بستگی دارد. ما توجه خود را به دو روش رسانه اجتماعی متمرکز کرده ایم: ما قصد داریم در این مقاله بطور مخصوص به اینستاگرام و سایت های خبری اختصاص بدهیم

اینستاگرام

اینستاگرام پلت فرم معمولی و ساده نیست و شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. از آنجا که محتوای آنها بر روی تصاویر و فیلم متمرکز است ، استفاده از آنها بسیار راحت تر است حتی وقتی که دیروقت و یا شب است. به همین دلیل است که طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت های تحقیقاتی در امر بازاریابی و تبلیغات بهترین زمان برای ارسال پست ساعت 2 صبح است.

ساعت 2 بامداد زمان عجیبی برای ارسال محتوا به نظر می رسد. با این حال ، از آنجا که محتوای کمتری در آن زمان ارسال شده است ، تبلیغ شما به راحتی قابل توجه و بازدید قرار میگیرد.

شما باید از ارسال پست بین ساعت 4 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر اجتناب کنید زیرا در آن زمان است طبق تحقیقات بیشترین محتوا بارگذاری و به اشتراک گذاشته می شود. این احتمال وجود دارد که پست شما در ساعات اوج اینستاگرام بدون بازدید و اصلا توجهی صورت نگیرد و در بین انواع پست ها گم بشود.

سایت های خبری

طبق تحقیقات به عمل آمده از سایت های خبری برای بازنشر تبلیغات خود و ایجاد بنر در سایت های خبری این نتایج را به می گویند که بهترین زمان برای ارسال خبر اوایل هفته و بخصوص روزهای شنبه تا دوشنبه و بین ساعت 7 صبح تا 8 و بعدظهر ها بین ساعت 17 تا 18 بعدظهر می باشد.

شاید برای هر کسی سوال باشد که باید در چه شبکه های اجتماعی فعالیت و تبلیغات خودمان را انجام بدهیم. اولین مورد باید حوزه فعالیت خودتان را مشخص بکنید و دقیقا براساس اون حوزه فعالیت تبلیغات خودتان را انجام بدهید اگر در حوزه رستوران و غذاهای خوراکی فعالیت می کنید سعی بکنید در بلاگرهایی که در خصوص غذا فعالیت می کند شما تبلیغات خودتان را انجام بدهید زیرا بازار هدف شما در این صفحه ها می باشد و قطعا بیشترین بازدهی را خواهید داشت.

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی اصلی ترین و مهم ترین نکات برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله بهترین زمان تبلیغات در شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را از آن برده باشید. ما در تحریریه چاپ نفیس به دنبال این هستیم بهترین و مفیدترین نکاتی که برای تبلیغات چه بصورت چاپ و یا چه بصورت تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد برای شما بیان بکنیم و شما براساس بودجه و هدف خود از تبلیغات یکی از این موارد را انتخاب بکنید.

چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم


داشتن یک تیم بازاریابی قوی و موثر رمز موفقیت هر کسب و کاری در دنیای تکنولوژی می باشد و بهترین راه برای دستیابی به مشتریان بالقوه در سراسر جهان می باشد.پیدایش اینترنت انقلابی در بازاریابی و تجارت ایجاد کرده است و بسیاری از شرکت ها انرژی بازاریابی و تبلیغات خودشان را بیشتر به سمت بازارهای آنلاین سوق می دهند.

نکته بسیار مهم در امر تبیلغات و بازاریابی برندیگ سازمان شما می باشد. بازاریابی آنلاین نباید تنها روش تبلیغات برای جذب مشتری در این عرصه باشد زیرا میلیون ها نفر وجود دارند که به طور منظم از اینترنت یا رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند بنابراین نکته بسیار مهم این است که شما روش های مختلف تبلیغات و بازاریابی را هم نیز امتحان و استفاده بکنید.

خدمات چاپ یکی از ابزارهای بازاریابی موثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه است و با استفاده از ابزارهای مختلف چاپی مثل چاپ کارت ویزیت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل فوری ، چاپ سربرگ ، چاپ تیشرت چاپ پدموس و … استفاده بکنید. استفاده از طرح های چشم نواز و زیبا برای جلب توجه مشتریان بسیار ضروری است و در این مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم سعی میکنیم نکاتی در زمینه طراحی موثرترین مواد بازاریابی چاپی برای تجارت شما ارائه بدهیم.

خدمات چاپ یک روش بازاریابی بسیار قوی می باشد که به اشکال مختلفی ارائه می شود و هرکدام مزایای فردی خود را دارند. چاپ بروشورها روشی موثر برای نمایش اطلاعات مهم در مورد خدمات یا محصولات شما می باشد و می توانید با استفاده از آن مخاطبین خودتان را برای بازدید به وبسایت آنها را هدایت بکنید. چاپ کارت ویزیت یک نکته اساسی در بازاریابی و تبلیغات برای هر مشاغل می باشد و می توان آنها را در جلسات ، همایش ها ، نمایشگاه های تجاری و اجتماعات ارائه کرد.

بخش های چاپی شامل انواع مختلفی مثل چاپ تراکت ، چاپ سربرگ ارزان ، چاپ لیبل ، چاپ ساک دستی ، چاپ پوستر دیواری و … می باشد که شما توانید با استفاده از این ابزارها بلافاصله نظر مخاطبین خودتان را به خود جلب بکنید.

اصول نوشتاری

شما در همه طراحی هایتان باید حتما عنوانی را استفاده بکنید که مخاطبین خود را مانند یک قلاب ماهیگیری به دام بیاندازید و بلافاصله مجذوب تبلیغات شما بشوند. همه مطالبتان را بطور خلاصه و بدون هیچ توضیحات اضافه ای و فقط نکات اصلی و برجسته مربوط به کسب و کار خودتان را بیان بکنید.سعی کنید با صدای رسا ، محکم و گویا با مخاطبین خود صحبت بکنید و یک فراخوان بزرگی را اعلام بکنید مثل “اکنون خریداری بکنید” یا “از فروشگاه ما بازدید کنید”.

کیفیت تبلیغات چاپی

مهم این است که یک شرکت مناسب را برای مدیریت تولید و تبلیغات بازاریابی و چاپی خود انتخاب بکنید. کارت ویزیت با کیفیت بالا احساس یک تجارت موفق را به مخاطبین شما منتقل می کند و حس اعتماد و اینکه این شرکت ارزش سرمایه گذاری دارد را به مخاطبین شما ارائه می دهد.

روش داشتن یک طراحی زیبا

داشتن یکسری بافت ها نقش بسزایی در جذب و جذابیت تبلیغات شما ایفا می کند برای مثال برای چاپ سربرگ و یا چاپ پاکت داشتن یکسری از کاغذهای بافت دار مثل کتان به جذابیت بیشتر ست اداری شما کمک بسیار زیادی می کند. برای چاپ بروشور و یا چاپ تراکت داشتن ضخامت و روکش دار بودن آن بخصوص اگر مات باشد زیبایی و جذابیت دوچندانی به چاپ تراکت شما می دهد.اگر یک شرکت گیاهی و کشاورزی هستید اگر بتوانید از کاغذهای بازیافتی برای کسب و کار استفاده بکنید می تواند جذابیت تبلیغات شما را دو برابر بکند

رواشناسی رنگ ها

رنگ ها بر روحیه همه افراد تأثیر می گذارد و نقش بسزایی در استراتژی تبلیغات دارند. مطالعات انجام شده توسط گروه بازاریابی به نتایجی رسیده اند که نشان می دهد که تبلیغات رنگی 42٪ بیشتر از سیاه و سفید خوانده و دیده می شود و رنگ ها می توانند 80٪ شناخت برند را افزایش بدهند. کارشناسان بازاریابی هر ساله یک رنگی را “مد” و به اصطلاح شاخص می کنند بنابراین شما می توانید در طراحی خود از این موضوع کمک بگیرید.

انتخاب رنگ می تواند براساس کسب و کار شما باشد برای مثال اگر یک شرکت کشاورزی دارید سعی کنید از طیف رنگی سبز استفاده بکنید اگر یک شرکت دارویی هستید از طیف رنگی آبی و به همین ترتیب سعی کنید در انتخاب رنگ به نوع کسب و کار خود توجه ویژه ای داشته باشید.

استفاده از رنگ های صحیح در تبلیغات به انتقال پیام شما به مخاطبان کمک بسیار زیادی می کند. به عنوان مثال یک شرکت برند یک مکان تفریحی یک هتل لوکس به ندرت برای تبلیغات چاپی خود مثل چاپ کارت ویزیت بصورت سیاه و سفید و از یک کاغذ بسیار ساده استفاده می کند. اما در عوض به رنگهای ظریف تر و خاص تری مانند آبی ، بژ و فیروزه ای تکیه ویژه ای می کنند. همچنین نکته بسیار مهم دیگری این است که از معنای رنگ در فرهنگ های مختلف آگاهی داشته باشید ، زیرا رنگ ها می توانند معانی مختلفی داشته باشند. رنگ سفید معمولاً در دنیای غرب به اخلاص و پاکی اشاره دارد و با طراوت و بی گناهی همراه است ، اما در کشورهایی مانند چین نماد مرگ است و عمدتا در مراسم خاکسپاری از آن استفاده می شود.

هر شرکتی برای دستیابی به مشتریان بالقوه باید از تمام ظرفیت های مواد بازاریابی و چاپی با کیفیت بالا برای کسب و کار خود بهره بگیرد. بسیاری از افراد مانند افراد مسن یا کسانی که در مناطق دور افتاده و اصلا رابطه خوبی با تبلیغات اینترنتی ندارد و یا به اینترنت دسترسی ندارند موارد چاپی یک تبلیغات بسیار موثر و اساسی می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد.

ما سعی کردیم در مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم را اصلی ترین و اساسی ترین روش داشتن یک طراحی زیبا را برای شما بیان و شرح بدهیم و امید داریم با خواند این مقاله چگونه یک طراحی قدرتمند داشته باشیم به کسب و کار و طراحی شما کمک بسیار زیادی بکند.

نکات لازم در طراحی پرچم


شاید اهمیت داشتن پرچم رومیزی برای هیچ کس پوشیده نیست و همه افراد به پرچم ها اهمیت می دهند چه متوجه وجود پرچم باشند و چه نباشند. پرچم ها نماد سازمان ها هستند و برند یک سازمان را نشان می دهند. برای داشتن یک پرچم فوری فوق العاده و زیبا شما باید یکسری اصولی را در طراحی رعایت بکنیم ما در این مقاله نکات لازم در طراحی پرچم را بصورت گام به گام یکسری نکات را بطور کامل برای شما بیان میکنیم.

اگر لحظه ای به این موضوع فکر کنید، یک پرچم بسیار خارق العاده است تنها با چند شکل و رنگ ساده، میلیون ها نفر را می توان در یک نگاه به خود جلب بکند به اهمیت داشتن یک پرچم پی خواهید برد.

ما در مقاله نکات لازم در طراحی پرچم پنج اصل اساسی در طراحی پرچم برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم با رعایت این چند اصل یک پرچم زیبا و بسیار کارآمدی داشته باشید.

اصول اول: ساده طراحی بکنید

طراحی پرچم باید آنقدر ساده باشد که یک کودک بتواند به راحتی آن را در حافظه خود نگه دارد. یک برند خوب مانند یک چاپ پرچم خوب به چشم می آید. طراحی یک پرچم ساده ممکن است در نگاه اول آسان باشد ولی بسیار سخت تر و پیچیده تر می باشد.

بنابراین، آیا لوگوی شما از آزمون سادگی عبور می کند؟ آیا یک کودک خردسال می تواند آن را بکشد و هنوز هم برای کسی غیر از شما قابل تشخیص باشد؟ اگر اینطور نیست، باید یکسری تغییرات و به روز رسانی در برند خود ایجاد بکنید.

اصول دوم: از نمادهای معنادار استفاده کنید

در طراحی پرچم خود از برخی از نمادها مانند پرچم ایران در شرکت های دولتی استفاده بشود. در بعضی از شرکت ها بخصوص شرکت های دولتی گوشه پرچم را کشور ایران قرار می دهند. که علاوه بر جذابیت بیانگر دولتی بودن و ملی گرا بودن آن شرکت را نشان می دهد. نماد پرچم برای همه افراد آشنا و بیانگر ملیت می باشد و بسیار می تواند جذاب باشد. استفاده از این نماد بسیار می تواند در ذهن مخاطب جذابیت ایجاد بکند و باعث بشود در ذهن ها باقی بماند.

اصول سوم: از دو یا سه رنگ استفاده بکنید

در ذهن ما ایرانی ها یکسری رنگ ها استفاده عموم دارد و برای اکثر مردم از جذابیت های خاصی برخوردار است مثلا رنگ های قرمز و آبی بخصوص آبی فیروزه ای که به اسم آبی ایرانی معروف است در بین اکثر مردم محبوبیت خاصی قرار دارد. البته علم روانشناسی رنگ یک علوم بسیار بزرگ و تخصصی می باشد که به شکل علوم روانشناسی رنگ در بسیاری از دانشگاه های علوم انسانی تدریس و آموزش داده می شود.

دوست دارید وقتی مخاطبین شما با رنگ لوگوی شما مواجه بشوند چه احساسی به آنها دست بدهد و به چه نتیجه ای برسند نهایت دقت را در طراحی برند و لوگوی خودتان داشته باشید که از رنگی استفاده بکنید که هم جذابیت و هم به فعالیت سازمانی شما بخورد.

اصول اصلی در طراحی پرچم

اصول چهارم: بدون حروف

در طراحی لوگوی پرچم خود باید نهایت سلیقه و دقت را بکار ببرید. اینکه شرکت ها برای متوجه کردن مخاطبین خود زیر لوگوی خود همون لوگو بهمراه یکسری شعار را با فونت ساده مجدد تایپ می کنند این یعنی اینکه لوگو کار خودش را درست انجام نداده و شما در طراحی لوگوی خود اصلا دقت نکردید.

به طور کلی شما باید در طراحی لوگوتون یکسری اصولی را باید رعایت بکنید که اصلا نیازی به هیچ توضیحی نباشد و هر ببیننده ای به راحتی بتواند لوگوی شما را ملاحظه بکند و به همه اهدافی و نکاتی که قصد دارید مطرح بکنید برسند.

اصول پنجم : متمایز باشید

در طراحی پرچم اگر سعی کنید یک طراحی متمایز هم داشته باشید شما کار خودتان را هم انجام داده اید. بعضی وقت ها ساده بودن یک پرچم می تواند بسیار چشم نواز و ماندگار باشد و در بعضی از مواقع متمایز بودن می تواند جلب توجه بکند. استفاده از یکسری نمادها و یا بکار بردن یکسری رنگ ها می تواند طراحی پرچم شما را از پرچم های دیگر متمایز بکند.

البته یک نکته اصلی و اساسی وجود دارد داشتن یک لوگوی زیبا و خاص و متمایز مستلزم داشتن یک نبوغ و تجربه بسیار زیادی در حوزه طراحی می باشد که هرکسی نمی تواند یک لوگوی خاص و زیبا و متمایز ایجاد بکند و شما هر هزینه ای بابت طراحی لوگو انجام بدهید ارزش آن را خواهد داشت چون لوگوی شرکت نماد و برند یک سازمان می باشد و اگر قرار است شما سالیان سال فعالیت خودتان را داشته باشید در داشتن یک طراحی لوگو خاص و زیبا اصلا کوتاهی نکنید.

داشتن یک لوگو بهمراه یک پرچم زیبا می تواند پیام شما را به میلیون ها نفر منتقل بکند و همین دلیل کافی است که شما به اهمیت وجود پرچم برسید ما در چاپ نفیس تمام تلاشمون را انجام می دهیم که شما یک چاپ پرچم زیبا و خاص و شکیل برای شما چاپ بکنیم.

امیدوار هستیم مقاله نکات لازم در طراحی پرچم برای شما مفید بوده باشد و شما از این مقاله نکات لازم در طراحی پرچم نهایت استفاده را برده باشید. ما در گروه هنری چاپ نفیس این نکات را برای شما بیان میکنیم که شما به اهمیت و نکات لازم طراحی پرچم ببرید و به یک نتیجه مهم در این بخش برسید.

اهمیت وجود پرچم


شاید برای هر کسی اهمیت وجود پرچم در داخل هر مکانی انقدر موضوع با اهمیت و ضروری نباشد. در صورتی که در هر کسب و کاری باید قبل از راه اندازی کسب و کار خود یک پرچم اختصاصی و سفارشی از طرح خودش چاپ بکند. اگر به دنبال راهی سریع، ساده و مقرون به صرفه برای متمایز کردن کسب و کار خود از سایرین هستید، پرچم های سفارشی همان چیزی است که دنبال آن می گیرید. برای جذب مشتری و معرفی برند و لوگوی سازمانی خود به دیگران پرچم یکی از بهترین روش معرفی برند خود به دیگران می باشد. وجود پرچم در سمینارها و نمایشگاه و بسیاری از مکان های مختلف یک امر ضرروی و حیاتی می باشد. چاپ پرچم تشریفات و یا پرچم رومیزی زیبا مطمئنا توجه مردم را به خود جلب خواهند کرد.

پرچم های تبلیغاتی روش مناسب برای جذب مشتریان به کسب و کار خود در هر کجا که هستید ارائه می دهد. وجود یک پرچم بعنوان یک نمایشگری که نیازی به پرداخت هزینه های جانبی ندارد عمل می کند.اگر فضایی که درون آن قرار دارید محدود و کوچک می باشد می توانید فقط از یک پرچم رومیزی استفاده بکنید ولی اگر فضای مناسب و نسبتا بزرگی دارید از پرچم تشریفات می توانید استفاده بکنید.

تاثیرات چاپ پرجم تبلیغاتی

یک پرچم با طراحی خوب می تواند پیام شما را فوراً به مخاطبان هدف شما برساند. در نظر بگیرید که پرچم‌های شما در کجا قرار می‌گیرند و مخاطبان شما چقدر دور خواهند بود. به عنوان مثال، اگر قصد دسترسی به مشتریانی که از کنار جاده عبور می کنند باید سفارش پرچم ساحلی بدهید که پرچم ها کنار مغازه قرار میگیرد و دید بسیار عالی از برند شما به مخاطبین ارائه می دهد. اگر افرادی را دارید که با پای پیاده از کنار کسب و کار شما عبور می کنند و یا در محل کسب و کار شما حاضر می شود می توانید جزئیات بیشتری را با فونت کوچکتر در چاپ پرچمتون استفاده بکنید. مهم است که به یاد داشته باشید که در طراحی پرچم نباید بیش از حد طرحتون را پیچیده بکنید. شرکت تولید کننده پرچم ها شما را در اندازه مناسب برای چاپ معمولا شما را راهنمایی میکنن. ما در گروه هنری چاپ نفیس همیشه سایز لوگویی را که برای چاپ برای ما ارسال میکنید سایزبندی و تنظیم میکنیم.

در طراحی پرچم حتما باید سعی بکنید از اطلاعات اضافه و بی فایده خودداری بشود در ادامه مقاله اهمیت وجود پرچم سعی میکنیم مطالب بیشتر در این رابطه برای شما بیان بکنیم.

هر پرچمی را متناسب با نحوه کاربرد آن می توانید در هر محیطی استفاده بکنید. برای مثال در فضاهای باز از پرچم ساحلی و پرچم اهتزاز و در محیط های بسته از پرچم های رومیزی و تشریفات استفاده بکنید. شما می توانید هر جایی که می‌خواهید توجه دیگران را به لوگوی سازمانی خود جلب بکنید پرچم تشریفات سفارش بدهید.

سفارشی سازی پرچم

طراحی پرچم شما مطابق با نیازهای شما چاپ و توزیع می شود. وقتی قصد طراحی پرچم را دارید می توانید هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت دستگاه ها هر نوع چاپ و با هر رنگی امکان پیاده سازی آن وجود دارد. شما هم می توانید در پرچم های اهتزاز با هر سایزی براساس فضای خودتان چاپ و سفارش بدهید.

حمل و نقل آسان

برخلاف برخی از بنرها ، غرفه ها، پوستر دیواری ها و بسیاری از موارد دیگر پرچم ها را می توانید در یک لحظه جمع و نصب و مونتاژ بکنید. شما حتی برای حمل بیشتر پرچم ها به وسیله نقلیه خیلی بزرگی نیاز ندارید، زیرا می توان پایه ها و میله ها را از هم جدا کرد که به راحتی بتوانید با هر وسیله ای حمل و نقل را آسان بکنید. در پرچم های رومیزی یک میله و پایه بسیار کوچک و قابل حمل و برای تشریفات هم پایه ها بصورت کامل از هم جدا و قابل حمل می شوند.

دلایل اهمیت چاپ پرچم

کم هزینه

پرچم‌های سفارشی در مقابل هزینه ای که بابت این کالا می پردازید در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغاتی بسیار کمتر و با ارزش تر می باشد . از آنجایی که چاپ پرچم‌ ارزان هستند، حتی برای رویدادهای یکباره نیز گزینه‌ای بسیار مناسب و قرون به صرفه ای می باشد، اما از آنجایی که پرچم ها بسیار بادوام هستند، بسیاری از کسب‌وکارها طرح‌هایی را سفارش می دهند که بتوانند بارها و بارها از آن استفاده بکنند.

عمر طولانی

تولید پرچم های خوب و با کیفیت می توانند سال ها دوام بیاورند. آنها برای مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی طراحی شده اند. حتی اگر قرار است پرچم ها را مدام از یک مکان به مکان دیگر منتقل بکنید اصلا نگران نباشید زیرا که پرچم از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

ممکن است بخواهید یک پرچم سفارشی متناسب با یک رویداد خاص سفارش بدهید برای مثال تاریخ و یا زمان برگزاری آن رویداد را مشخص بکنید در غیر این صورت سعی کنید از اطلاعات اضافی که ممکن باشه پرچم شما را بلااستفاده بکند خودداری بکنید.

تولید سریع و آسان

در تولید چاپ پرچم بصورت چاپ دیجیتال در بیشترین موارد پرچم ها که پرچم تشریفات لمینت می باشد نهایتا 2 روز کاری زمان می برد ولی در اکثر پرچم در همون روز و یا نهایتا در یکروز کاری آماده و چاپ می شود.حتی براساس الویت و فوری بودن کار همون روز هم امکان تولید آن نیز وجود دارد. اگر زمان کافی برای ارائه برند سازمانی خود را ندارید بهترین گزینه برای شما چاپ پرچم می تواند باشد به اصطلاح چاپ پرچم را تبلیغات لحظه آخری می گویند.

در دنیای امروز که اغلب بر بازاریابی دیجیتال تأکید می شود، مهم است که قدرت روش های بازاریابی سنتی را فراموش نکنیم. اگر می خواهید توجه فوری مخاطبان محلی را به خود جلب کنید، داشتن یک پرچم تبلیغاتی می تواند ابزار بسیار مناسبی برای جذب مخاطب باشد.

امیدوار هستیم که مقاله اهمیت وجود پرچم برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله اهمیت وجود پرچم برده باشید. دلایل اهمیت چاپ پرچم انقدر زیاد می باشد که ما سعی کردیم در این مقاله اهمیت وجود پرچم به بخشی از آن اشاره بکنیم.